Do większości swoich filmów

Nieuniknione zawsze nadchodzi! Jeżeli Cię to nie bawi, biegaj po prostu dla czystej przyjemności, bo to jest w bieganiu najważniejsze, nie przejmując się dietami, planami treningowymi itd. W humanistyce obowiązuje zasada, że im kto więcej napisał, tym więcej sformułował błędnych hipotez. W żartach mówił do mnie Ja wiem że frytki to takie dziecinne, ale ja je naprawdę bardzo lubię. Ogłosił, że Luter miał rację, twierdząc, iż człowiek nie jest zbawiony przez swoje dobre uczynki, ale tylko i wyłącznie przez samego Chrystusa, darem Jego łaski. Jego żona wezwała pogotowie. Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych, co trzeba? Przede wszystkim kobietę należy sobie wybrać z namysłem i pieczołowicie. Pewnego dnia nauka stworzy maszynę lub siłę tak przerażającą w swoich możliwościach, tak przejmująco przerażającą, że nawet człowiek, wojownik, który zniesie śmi
erć i tortury, by zadać tortury i śmierć, zatrwoży się i na zawsze porzuci wojnę. Wychowanie, całkowicie wyzwolone z autorytetu, tradycji i dogmatu, kończy się nihilizmem. Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. Nie jestem kobieta wyzwolona, nie jestem nawet wyzwalająca się kobieta. Właśnie w tym miejscu polityka wkracza w sferę kultury. W świetle Chrystusa nawet choroba i cierpienie ma sens. Nigdym jeszcze nie znał lęku przed złością ani trwogi przed nienawiścią mężczyzny, wielokrotnie jednak miałem uczucie strachu przed miłością kobiety. Walka z międzynarodowym terroryzmem, wypowiedziana przez USA po 11 września 2001 r. Życie jest formą istnienia białka. Pewnego dnia zaprzęgniemy do pracy przypływy i odpływy, uwięzimy promienie słońca. Zagnieżdża się wprawdzie w mózgu, ale tak naprawdę wypełnia głównie ciało. Cokolwiek z ego może uczynić wróg wrogowi, lub nienawistny znienawidzonemu

Napisane w Uncategorized

Skomentuj

